Accessoris de tirants de corseteria de Dalay

A Dalay són especialistes en articles de corseteria, tant en la fabricació com en la distribució. Un dels seus productes estrella, són els accesoris pels tirants dels sostenidors.

Existeixen dues modalitats d’accesoris en funció del seu ús. Els que fan que el portar l’accessori ens sigui més còmode el sostenidor i aquells que tenen una funció de recanvi.

En el grup dels accessoris que ens ajuden a sentir-nos més còmodes amb els sostenidors, hi trobem els ajustadors de tirants o adaptadors de tirants, ja siguin de plàstic o de roba. Tenen clics automàtics metàl·lics. Aquests accessoris ens ajudaran a unir els tirants de l’esquena per tal de deixar les espatlles netes.

L’altre gran grup d’accessoris són els els adaptadors de tirants de sostenidors, per exemple, trobem en aquest grup els adaptadors que tenen com a funció aguantar el tirant a la prenda. Aquest tipus d’adaptadors tenen clics automàtics metàl·lics i s’han de cosir a la roba per poder subjectar bé el tirant.

Altres complements de recanvi per sostenidors són les anelles, tensadors i gafets. A la web de Dalay hi trobareu tota la informació.

accesoris-tirants-dalay

Deja una respuesta

Por favor, inicia sesión con uno de estos métodos para publicar tu comentario:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.