Tirans transparents invisibles de posar i treure per sostenidors

En el món de la cotilleria existeixen molts complements i accessoris per a la costura, per arreglar petites peces de roba, per arreglar petites coses que s’han espatllat… però també hi ha accessoris que ens serviran per solucionar petits problemes diaris.

Per això us parlem dels tirans transparents invisibles de posar i treure per sostenidors de Dalay. Es tracta de tirants que es poden treure i posar i que resulten invisibles si es porten vestits oberts, escotats o transparents. A Dalay tenen dues amplades de tirants diferents: 10mm i 15 mm. Són fets amb poliuretà cosa que assegura que s’arrapin perfectament a la pell i no caiguin.

A Dalay son especialistes en producte de merceria i corseteria: fabricació i distribució i els tirants transparents són uns dels seus productes més demandats.

Penseu que són tirants molt fàcil de fer servir, només hem d’encaixar l’anella o la tira del sostenidor i mitjançant els reguladors ajustar-la. Aquest tipus d’accessori s’adapta a tot tipus de sostenidor sense necessitar més accessoris.

Així doncs us recomanem visitar la web de Dalay i veure els tirants transparents invisibles entre molts altres complements de cotilleria.

tirantstransparents-dalay

Deja una respuesta

Por favor, inicia sesión con uno de estos métodos para publicar tu comentario:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.