Les al·lèrgies i la gent gran

Les al·lèrgies poden aparèixer a qualsevol edat, poden afectar tan a grans com a petits. Amb els anys, poden aparèixer o desaparèixer al·lèrgies noves, el problema rau en que les conseqüències poden arribar a ser molt més greus si la persona ja té altres patologies.

Amb el canvi d’estació, les al·lèrgies ambientals proliferen i cal tenir una cura especial dels grups de risc com la gent gran.

Fer certes tasques preventives en els centres de dia o residències pot ajudar a minimitzar els efectes d’aquestes al·lèrgies.

Per exemple, és important fer una bona ventilació de les estàncies o evitar que els residents s’exposin a temperatures molt altes o molt baixes.

Per altre banda, controlar l’alimentació ( que sigui sana ) o procurar fer servir productes lliures d’al·lèrgens ajudarà a evitar complicacions.

Finalment, que els professionals que atenen els residents estiguin alerta per tal de identificar qualsevol símptoma, és essencial per detectar un brot al·lèrgic a temps.

bellrepos.jpg

Deja una respuesta

Por favor, inicia sesión con uno de estos métodos para publicar tu comentario:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.